Το μεταρρυθμιστικό έργο του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και του Κέντρου Εκπαιδευτικών Μελετών και Επιμορφώσεως στη Φυσική Αγωγή (1964-2012)
Περίληψη
Λέξεις κλειδιά
Πλήρες Κείμενο:
PDFΑναφορές
Αγαλιανού, Ο. (2010). Φυσική Αγωγή και Χορός, προφορική παρουσίαση σε Ο.ΕΠ.ΕΚ. για τη λειτουργία των Δημοτικών Σχολείων που λειτουργούν με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (Ε.Α.Ε.Π.).
Αλμπανίδης, Ε. (2013). Οι σχολικές γυμναστικές επιδείξεις στην Ελλάδα μέχρι το 1975. Άθληση και Κοινωνία, 53, 7-19.
Apple, M. (1986). Ideology, Reproduction and Educational Reform. In P. Altbach and G. Kelly, (Εds.), New Approaches to Comparative Education. Chicago: University of Chicago.
Bourke, S. (1994). Some Responses to Changes in Australian Education. Australian Educational Researcher, 21(1), 1-18.
Δημαράς, Α. (1990). Η μεταρρύθμιση που δεν έγινε (τόμ. Α΄). Αθήνα: Ερμής.
Δημητράκος, Δ. (1959). Νέον Ορθογραφικόν και Ερμηνευτικόν Λεξικόν. Αθήναι: εκδ. Περγαμηναί.
Ευαγγελόπουλος, Σ. (1998). Ελληνική Εκπαίδευση, 20ος αιώνας. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Καλδή, Σ. και Κόνσολας, Ε. (2002). Μια Συγκριτική Προσέγγιση των Εκπαιδευτικών Μεταρρυθμιστικών Μέτρων στην Ελλάδα και την Αγγλία της τελευταίας εικοσαετίας. 2ο Διεθνές Συνέδριο «Η Παιδεία στην αυγή του 21ου αιώνα, Ιστορικο-Συγκριτικές Προσεγγίσεις», Πανεπιστήμιο Πατρών-Π.Τ.Δ.Ε., 4-6 Οκτωβρίου.
Καντζίδης, Δ. (2002). Ο Ίων Ιωαννίδης και η συμβολή του στη μεταρρύθμιση της Φυσικής Αγωγής (Διδακτορική Διατριβή). Α.Π.Θ.-Τ.Ε.Φ.Α.Α. Θεσσαλονίκη.
Λάμπρου, Χ. (2012). Αναλυτικά Προγράμματα Φυσικής Αγωγής Δημοτικού και Γυμνασίου και Προπτυχιακά Προγράμματα Σπουδών των Τμημάτων Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Κριτική και συγκριτική θεώρηση κατά τη χρονική περίοδο 1983-2008 (Διδακτορική Διατριβή). Αθήνα: Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Λάμπρου, Χ. (2016). Προγράμματα Σπουδών Φυσικής Αγωγής: Αναλυτικά Προγράμματα Φυσικής Αγωγής Δημοτικού και Γυμνασίου και Προπτυχιακά Προγράμματα Σπουδών των Τμημάτων Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Κριτική και συγκριτική θεώρηση κατά τη χρονική περίοδο 1983-2008. Αθήνα: Εκδόσεις Γρηγόρη.
Λάμπρου, Χ., Μπουρνέλλη, Π., Αλμπανίδης, Ε., Λαμπράκη, Α. (2010). Παιδαγωγικό Ινστιτούτο και Φυσική Αγωγή: Σκορδίλης Ιωάννης, ο δεύτερος κατά σειρά διορισμένος Σύμβουλος Φ.Α. του Π.Ι. και το έργο του. 18ο Διεθνές Συνέδριο Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, Τ.Ε.Φ.Α.Α. Κομοτηνής, 21-23 Μαΐου.
Λάμπρου, Χ., Μπουρνέλλη, Π., Αλμπανίδης, Ε. (2014). Παιδαγωγικό Ινστιτούτο και Φυσική Αγωγή: Σκορδίλης Ιωάννης, ο δεύτερος κατά σειρά διορισμένος Σύμβουλος Φ.Α. του Π.Ι./Κ.Ε.Μ.Ε. και το έργο του. Άθληση και Κοινωνία, 55, 45-53.
Λάμπρου, Χ., Μπουρνέλλη, Π., Μανασής, Β., Μουντάκης, Κ. (2013). Σημαντικές επιμορφώσεις, συνέδρια και σεμινάρια με κύριο ή επιμέρους θέμα τη σχολική Φυσική Αγωγή (Φ.Α.) που πραγματοποιήθηκαν στην Ελλάδα από την ίδρυση του κράτους μέχρι σήμερα. Φυσική Αγωγή – Αθλητισμός – Υγεία, 28, 50-73.
Λάμπρου, Χ., Μπουρνέλλη, Π., Μουντάκης, Κ., Αλμπανίδης, Ε. (2010). Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (Π.Ι.) /Κέντρο Εκπαιδευτικών Μελετών και Επιμορφώσεως (Κ.Ε.Μ.Ε.) και μεταρρυθμιστικό έργο στη Φ.Α. (1964-2008). 18ο Διεθνές Συνέδριο Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, Τ.Ε.Φ.Α.Α. Κομοτηνής, 21-23 Μαΐου.
Λάμπρου, Χ., Σεραφειμίδης, Ι., Κωνσταντίνου, Λ. (2012). Σημαντικές επιμορφώσεις, συνέδρια και σεμινάρια με κύριο ή επιμέρους θέμα τη σχολική Φυσική Αγωγή που πραγματοποιήθηκαν στην Ελλάδα από την ίδρυση του κράτους μέχρι σήμερα. 20ο Διεθνές Συνέδριο Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, Τ.Ε.Φ.Α.Α. Κομοτηνής, 18-20 Μαΐου.
Liddell, H., & Scott, R. (2007). Επιτομή του Μεγάλου Λεξικού της Ελληνικής Γλώσσας. Αθήνα: Πελεκάνος.
Μουντάκης, Κ. (2005). Φυσική Αγωγή στο Δημοτικό Σχολείο. Επιμόρφωση Σχολικών Συμβούλων και Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Προσχολικής Εκπαίδευσης στο Δ.Ε.Π.Π.Σ. και τα Α.Π.Σ. Αθήνα: ΥΠ.Ε.Π.Θ.-Π.Ι.
Μουντάκης, Κ. (2006). Φυσική Αγωγή. Επιμόρφωση Στελεχών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Εκπαιδευτικών στο Δ.Ε.Π.Π.Σ., και τα Α.Π.Σ. και το νέο Διδακτικό Υλικό του Γυμνασίου. Αθήνα: Επτάλοφος.
Μπαγάκης, Γ. (2015). Κριτική θεώρηση για την συγχώνευση και τον βηματισμό του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.). Αθήνα: Εκδόσεις Γρηγόρη.
Μπαμπινιώτης, Γ. (2004). Λεξικό για το Σχολείο και το Γραφείο. Αθήνα: Κέντρο Λεξικολογίας.
Μπουζάκης, Σ. (2006). Νεοελληνική Εκπαίδευση (1821-1998). Αθήνα: Gutenberg.
Plank, D., N. (1988). Why School Reform does not Change Schools: Political and Organizational Perspectives. In C. Boule and C. Kerchner, (Eds). The politics of excellence and choice in education. London: Falmer Press.
Παμουκτσόγλου, Α. (2002). Θεσμοί Αξιολόγησης στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα: Ο ρόλος του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου (1990-1993), 2ο Διεθνές Συνέδριο, Η Παιδεία στην αυγή του 21ου αιώνα, Ιστορικο-Συγκριτικές Προσεγγίσεις, Πανεπιστήμιο Πατρών-Π.Τ.Δ.Ε.
Παμουκτσόγλου, Α. (2003). Εκπαιδευτικοί φορείς στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα: Ο ρόλος του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου (1985-2000). Ανακτήθηκε 15/9/2012 από http:///www.pee.gr.
Π.Ι. (Παιδαγωγικό Ινστιτούτο) (2011). Φυσική Αγωγή. Ανακτήθηκε στις 31-12-2011 από: http://www.pi-schools.gr/
Π.Ι. (Παιδαγωγικό Ινστιτούτο) (2012). ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Σχολείο 21ου αιώνα). Ανακτήθηκε στις 31-12-2012 από: http://www.pi-schools.gr/news/anak.php
Sack, R. (1981). A Typology of Educational Reforms. Prospects - Quarterly Review of Education, UNESCO, 11(1), 39-59.
Simmons, J. (1983). Reforming Education and Society. In. J. Simmons (ed.) Better Schools: International Lessons for Reform. New York: Praeger.
Skilbeck, M. (1995). Curriculum Renewal. International Encyclopedia of Curriculum. New York: Sage
Τερζής, Ν. (1993). Εκπαιδευτική πολιτική και εκπαιδευτική μεταρρύθμιση. Παιδαγωγική και Εκπαίδευση, 22, 13-22.
Τερζής, Ν. (1981). Απόψεις για την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση: εξωτερική και εσωτερική εκπαιδευτική μεταρρύθμιση. Φιλόλογος, 23, 272-281.
ΥΠ.Ε.Π.Θ. (1988). Αναλυτικό Πρόγραμμα και Οδηγίες για τη διδασκαλία της Φ.Α. του Δημοτικού Σχολείου. Αθήνα.
ΥΠ.Ε.Π.Θ. (1990). Αναλυτικό Πρόγραμμα Φ.Α. Γυμνασίου και Λυκείου, Οδηγίες Εφαρμογής στη διδασκαλία, ομάδα εργασίας για τα Α.Π. Φ.Α. της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
ΥΠ.Ε.Π.Θ. (1999). Υπουργική Απόφαση Φ12/665/Γ1/688/ 1999.
ΥΠ.Ε.Π.Θ., και Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (1997). Η Φυσική Αγωγή στο Δημοτικό Σχολείο, Βιβλίο για το διδάσκοντα. Αθήνα: Ο.Ε.Δ.Β.
Φ.Ε.Κ. 182Α΄, 24-10-1964, Ν.Δ. 4379, Περί οργανώσεως και διοικήσεως της Γενικής (Στοιχειώδους και Μέσης) Εκπαιδεύσεως.
Φ.Ε.Κ. 110Α΄, 30-6-1967, Α.Ν. 59, Περί καταργήσεως του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.
Φ.Ε.Κ. 214Α΄, 4-10-1975, Ν. 186, Περί του Κέντρου Εκπαιδευτικών Μελετών και Επιμορφώσεως και διατάξεως τινών του προσωπικού της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Φ.Ε.Κ. 167, 30-9-1985, Ν. 1566, Δομή και λειτουργία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις.
Φ.Ε.Κ. 204, 18-9-1989, Π.Δ. 468, Ρύθμιση θεμάτων Προσωπικού των Παιδαγωγικών Ακαδημιών, των Σχολών Νηπιαγωγών και των Εκκλησιαστικών Παιδαγωγικών Ακαδημιών.
Φ.Ε.Κ. 209, 10-10-1995, Π.Δ. 377, Αναλυτικό Πρόγραμμα του μαθήματος της Φ.Α. του Δημοτικού Σχολείου.
Φ.Ε.Κ. 303Β΄, 13-3-2003, Υπ. Απόφ. αριθ. 21072α/Γ2, Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (Δ.Ε.Π.Π.Σ.) και Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (Α.Π.Σ.) Δημοτικού – Γυμνασίου.
Φ.Ε.Κ. 304Β΄, 13-3-2003, Υπ. Απόφ. αριθ. 21072β/Γ2, Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (Δ.Ε.Π.Π.Σ.) και Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (Α.Π.Σ.) Δημοτικού – Γυμνασίου.
Φ.Ε.Κ. 1139Β΄, 28-7-2010, Υπ. Απόφ. Φ. 12/879/88413/Γ1/2010, Διδασκαλία – πρόγραμμα σπουδών των νέων διδακτικών αντικειμένων που θα εισαχθούν στα ολοήμερα δημοτικά σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (Ε.Α.Ε.Π.) – επανεξέταση και επικαιροποίηση των Αναλυτικών Προγραμμάτων και οδηγιών για τα διδακτικά αντικείμενα του ολοήμερου προγράμματος.
Φ.Ε.Κ. 118Α΄, 24-5-2011, Νόμος 3966, Θεσμικό πλαίσιο των Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων, Ίδρυση Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Οργάνωση του Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων ‘Διόφαντος’ και λοιπές διατάξεις.
Φ.Ε.Κ. 372Β΄, 20-02-2012, Διαπιστωτική πράξη (Αριθμ. Φ.908/18254/Η) παύσης λειτουργίας των φορέων που καταργούνται με το Ν. 3966/2011 (Φ.Ε.Κ. 118, 24−5−2011) και έναρξη λειτουργίας του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.).
Εισερχόμενη Αναφορά
- Δεν υπάρχουν προς το παρόν εισερχόμενες αναφορές.
Σχόλια σε αυτό το άρθρο
από Bonnie Broyles (2023-01-02)
από Jill Lamothe (2023-01-02)
από Jayne Higgins (2023-01-02)
από Wilma Valdez (2023-01-02)
από Quentin Strahan (2023-01-02)
από Gerald Lansell (2023-01-03)
από Bob Eason (2023-01-03)
από Margarita Sheean (2023-01-04)
από Leonora Littleton (2023-01-06)
από Shona Macrossan (2023-01-06)
από Trista Branton (2023-01-06)
από Tony Hedges (2023-01-08)
από Bob Eason (2023-01-08)
από Rodolfo Conaway (2023-01-08)
από Star Meeker (2023-01-09)
από Margo Chappell (2023-01-12)
από Michel Crespo (2023-01-12)
από Eric Farias (2023-01-12)
από Crystle Kirschbaum (2023-01-12)
από Luz Freel (2023-01-12)
από Gerald Ives (2023-01-12)
από Modesto Marler (2023-01-13)
από Isiah Spragg (2023-01-14)
από Evie Synan (2023-01-14)
από Alberto Frederic (2023-01-14)
από Yanira Tully (2023-01-14)
από Autumn McNicoll (2023-01-19)
από Faustino Lithgow (2023-01-19)
από Luann Havens (2023-01-19)
από Selena Blohm (2023-01-19)
από Cortez Bullen (2023-01-19)
από Terri Parham (2023-01-20)
από Mitchel Welker (2023-01-20)
από Jaimie Nix (2023-01-20)
από Kayleigh Kight (2023-01-20)
από Robbin Isaacson (2023-01-20)
από Leonie Ogden (2023-01-20)
από Laurie Essex (2023-01-20)
από Karol Phares (2023-01-22)
από Bonnie Broyles (2023-01-23)
από Alfie Levine (2023-01-26)
από Shiela Whitcomb (2023-01-26)
από Doretha Barkman (2023-01-26)
από Jasper Mims (2023-01-26)
από Vilma Hannell (2023-01-26)
από Lesley Bacote (2023-01-26)
από Brittney Jasso (2023-01-26)
από Edna Payten (2023-01-26)
από Katharina Bledsoe (2023-01-27)
από Kellie Esteban (2023-01-27)
από Ursula Hedin (2023-01-27)
από Desiree Beaurepaire (2023-01-27)
από Noella McFarland (2023-01-27)
από Renee Mullagh (2023-01-27)
από Dorthy Sheldon (2023-01-27)
από Francine Elsberry (2023-01-27)
από Corine Cardell (2023-01-27)
από Boyce Watson (2023-01-27)
από Georgina Lyons (2023-01-28)
από Eula Mahony (2023-01-28)
από Enid Simmons (2023-01-28)
από Lucas Donahoe (2023-01-28)
από Wilmer Gustafson (2023-01-28)
από Jere Clemons (2023-01-28)
από Moshe McKim (2023-01-28)
από Marguerite Virgin (2023-01-28)
από Lacy Greenleaf (2023-01-28)
από Seth Holmes (2023-01-28)
από Donte Lohr (2023-01-28)
από Jere Clemons (2023-01-29)
από Bob Eason (2023-01-29)
από Wilmer Gustafson (2023-01-29)
από Shona Macrossan (2023-01-29)
από Tony Hedges (2023-01-29)
από Moshe McKim (2023-01-29)
από Jayne Higgins (2023-01-29)
από Jill Lamothe (2023-01-29)
από Lacy Greenleaf (2023-01-29)
από Marguerite Virgin (2023-01-29)
από Quentin Strahan (2023-01-29)
από Karol Phares (2023-01-29)
από Bonnie Broyles (2023-01-29)
από Lucas Donahoe (2023-01-29)
από Modesto Marler (2023-01-29)
από Enid Simmons (2023-01-29)
από Isiah Spragg (2023-01-29)
από Wilma Valdez (2023-01-29)
από Chana Ledet (2023-01-30)
από Angelika Peacock (2023-01-30)
από Elden Orourke (2023-01-30)
από Brenna Hoinville (2023-01-31)
από Iris Stuber (2023-01-31)
από Justine Zambrano (2023-01-31)
από Lawrence Heighway (2023-01-31)
από Janeen Dodson (2023-02-01)
από Antje Beltran (2023-02-01)
από Edmund Lett (2023-02-01)